Εκλογές για το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Χρυσούλα Παπαγεωργίου, μητέρα μαθητή Α Γυμνασίου
Η σχολική κοινότητα αποτελείται από τους/τις εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις μαθήτριες, τους γονείς, με το κάθε μέρος να έχει τον δικό του ρόλο. Η ενεργή συμμετοχή των γονιών σε όσα αφορούν τόσο το ίδιο το σχολείο όσο και ευρύτερα τις εξελίξεις στην εκπαίδευση οφείλει να υπάρχει, κατά τη γνώμη μου, με στόχο τη διασφάλιση της δημόσιας και δωρεάν δημοκρατικής εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά, με παιδαγωγικό τρόπο που εξασφαλίζει σε όλα την ανάδειξη της προσωπικότητάς τους μέσα από την παροχή ολόπλευρης γνώσης. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια η δημόσια παιδεία υποβαθμίζεται. Τεράστια κενά εκπαιδευτικών, έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής, εκπαιδευτική διαδικασία ως εξεταστικό κάτεργο. Σε όλα αυτά έχουμε λόγο και εμείς ως γονείς, μέσα από μαζικές διαδικασίες να διεκδικούμε αυτά που δικαιούνται τα παιδιά μας. Ένα Δ.Σ. μπορεί να δώσει κατευθύνσεις, να εκπροσωπήσει, αλλά πάνω από όλα να συντονίσει εκείνες τις πρακτικές που όλοι οι γονείς θα έχουν λόγο και έκφραση σε συνεργασία με την υπόλοιπη σχολική κοινότητα. Έχουμε σίγουρα πολλή δουλειά με δεδομένο ότι βρισκόμαστε σε ένα σχολείο χωρίς κτίριο και βασικές υποδομές, όμως, μπορούμε να τα καταφέρουμε!
(συμμετείχα τα προηγούμενα χρόνια στο Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων του 36ου δημοτικού σχολείου Αθηνών και στο Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων της 1ης δ.κ. ως Πρόεδρος)
Γιάννης Καρεκλάς, γονέας μαθήτριας Α Γυμνασίου.
Είμαι μαθηματικός στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Συμμετέχω χρόνια στους συλλόγους γονέων και στο δς της ένωσης γονέων Γαλατσίου.
Θέλω να βοηθήσω ώστε να διεκδικήσουμε να διδάσκονται τα παιδιά μας σε ένα σύγχρονο ασφαλές σχολείο όσο και να καλύπτονται από το κράτος οι αυξημένες ανάγκες ενός καλλιτεχνικού σχολείου.
Όλα αυτά απαιτούν όχι μόνο ένα ενεργό ΔΣ αλλά την συμμετοχή όλων μας
Μανόλης Πετρίδης, γονέας μαθήτριας της Γ΄ Γυμνασίου.
Ελένη Χρηστιά, μητέρα μαθήτριας της Α Γυμνασίου.
Τα τελευταία 3 χρόνια εργάζομαι ως Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων στις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης και τελειώνω το Μεταπτυχιακό «Επικοινωνία της Επιστήμης» στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Για 15 χρόνια εργάστηκα στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών (ΕΑΑ). Σε αυτά τα 15 χρόνια ασχολήθηκα με διοικητικά θέματα και θέματα υποδομών και ανέλαβα το Τμήμα Επικοινωνίας του ΕΑΑ για περίπου 6 χρόνια. Εκεί μου δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ με την επικοινωνία της επιστήμης σε ερευνητικά προγράμματα σχετικά με την παρατήρηση της γης, την κλιματική αλλαγή και τη διάχυση της επιστήμης στο ευρύ κοινό. Επίσης, ως υπεύθυνη επικοινωνίας στο ΕΑΑ είχα τη χαρά να διοργανώσω σε συνεργασία με άλλους φορείς το ελληνογαλλικό φεστιβάλ επιστημών και τεχνών «Γεωσυναντήσεις», τη «Βραδιά Ερευνητή» και άλλες δράσεις διάχυσης. Αποφοίτησα από το Τμήμα Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Θα ήθελα πολύ να μου δοθεί η ευκαιρία να συμβάλλω κι εγώ όπως μπορώ για το καλύτερο του σχολείου και των παιδιών μας.
Φαίη Γιαννάκου, μητέρα μαθήτριας Γ Γυμνασίου.
Η ενεργή συμμετοχή των γονέων στα συλλογικά τους όργανα είναι αυτή που μπορεί σίγουρα να επηρεάσει θετικά οποιαδήποτε διεκδίκηση προς όφελος των μαθητριών/ών και γενικότερα όλης της σχολικής κοινότητας, συνεισφέροντας στην εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Είναι σίγουρα αυτή, που διατηρεί την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ συλλόγου διδασκόντων, μαθητών και των ίδιων των γονέων και που θεωρείται πολύ σημαντική στην ποιότητα της «σχολικής ζωής». Η συνδρομή μας σε συνεργασία πάντα με τη διεύθυνση του σχολείου, τον σύλλογο διδασκόντων και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, τόσο σε πολιτιστικά, υλικοτεχνικά ζητήματα όσο και σε ζητήματα ουσίας, όπως κοινωνικού περιεχομένου ευαίσθητα θέματα και φυσικά η σθεναρή προσπάθειά μας για την καλυτέρευση των κτιριακών συνθηκών, που είναι και το μείζον θέμα μας, έχουν μόνο θετικό πρόσημο. Τα παραπάνω αποτελούν τη δική μου ματιά, μέσα από την ενεργή συμμετοχή μου στο απερχόμενο Δ.Σ., όπου και θα επιθυμούσα να συνεχίσω να προσφέρω και να βοηθήσω με την εμπειρία μου και την πολύχρονη δράση μου στον χώρο του συνδικαλισμού και ίσως μέσα από το νευραλγικό χώρο εργασίας μου, τη Βουλή των Ελλήνων.
Γεωργία Κλίτσα, μητέρα μαθήτριας Β Γυμνασίου
Μαργαρίτα Κωτσιούρου, μητέρα μαθήτριας Μαρίνας Παπαναστασίου – Β Γυμνασίου
Όλγα Χριστινάκη, μητέρα μαθήτριας Α Γυμνασίου
Ονομάζομαι Όλγα Χριστινάκη και η Παναγιώτα Μακράκη, που φοιτά στο Α2 του Γυμνασίου, είναι το τρίτο μου παιδί σε δημόσιο σχολείο, αλλά το πρώτο και μόνο σε σχολείο διευρυμένης παιδείας. Έχοντας δυο μεγαλύτερα παιδιά (μια φοιτήτρια και έναν μαθητή τρίτης λυκείου) και καθώς ασχολήθηκα από την πρώτη τους μαθητική μέρα ενεργά με το γονεϊκό κίνημα (δεκαεπτά χρόνια πρόεδρος στους συλλόγους γονέων και εννέα χρόνια πρόεδρος στην ένωση γονέων του δήμου κατοικίας μας), αλλά και με τη διαδρομή που έχω διανύσει η ίδια στα δημόσια θρανία (πτυχιούχος νομικής) έχω μια αρκετά μεγάλη εμπειρία για τον τρόπο που αντιμετωπίζεται η δημόσια παιδεία στη χώρα μας. Ως εκ τούτου, δεν έπεσα από τα σύννεφα με τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζει και το δικό μας σχολείο. Ωστόσο, βρίσκω εξοργιστικό τον τρόπο που απαξιώνεται ένα σχολείο που θα έπρεπε να λειτουργεί ως προπομπός θετικών αλλαγών στο σύνολο της παιδείας και που ενώ απευθύνεται σε περιορισμένο αριθμό μαθητών, για τη φοίτηση στο οποίο, μάλιστα, απαιτούνται εισαγωγικές εξετάσεις, δεν τους παρέχει αυτονόητα για ένα καλλιτεχνικό σχολείο πράγματα, όπως κατάλληλες αίθουσες και εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων από την πρώτη μέρα. Αναγνωρίζω τον αγώνα και την αγωνία του υπάρχοντος ΔΣ του συλλόγου γονέων και πιστεύω ακράδαντα ότι όσοι περισσότεροι αγκαλιάσουμε τις προσπάθειές του, τόσο περισσότερα πράγματα μπορούμε να διεκδικήσουμε και να επιτύχουμε. Στη μεταβατική αυτή ηλικία των παιδιών μας, μπορούμε να συμβάλλουμε στη βελτίωση της σχολικής τους καθημερινότητας και να τα βοηθήσουμε διακριτικά να χτίσουν όμορφες αναμνήσεις, αλλά και να διεκδικήσουμε δυναμικά και συλλογικά λύσεις στα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολείο (κτηριακά, εκπαιδευτικά κενά, υλικοτεχνικές υποδομές, μελλοντική προοπτική κ.ά). Οι λύσεις μόνο μέσα από τη συμμετοχή μπορούν να έρθουν. Με αυτές τις σκέψεις, αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα για το ΔΣ του συλλόγου, ευελπιστώντας να βοηθήσω με τις δυνάμεις μου στη συλλογική προσπάθεια και με την ευκαιρία αυτή να καλέσω κι εγώ με τη σειρά μου όλες και όλους σε μια ευρεία συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία, για να έχει ο σύλλογος που θα εκλεγεί ισχυρή φωνή.
Σοφοκλής Ζαφείρης, γονέας δυο παιδιών, μια μαθήτριας στην Α Λυκείου, και ενός μαθητή στη Γ Λυκείου
Γιούλα Πουλή, μητέρα μαθήτριας Β Γυμνασίου
Υποψηφιότητες για την Εξελεγκτική Επιτροπή του Συλλόγου.
Χριστόδουλος Χαμηλάκης, γονέας μαθητή Α Γυμνασίου.
Ελίζα Παρασκευά, μητέρα μαθήτριας Α Λυκείου.
Υποψηφιότητες για εκπροσώπηση στην Ένωση Γονέων
Χρυσούλα Παπαγεωργίου, μητέρα μαθητή Α Γυμνασίου
Η σχολική κοινότητα αποτελείται από τους/τις εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις μαθήτριες, τους γονείς, με το κάθε μέρος να έχει τον δικό του ρόλο. Η ενεργή συμμετοχή των γονιών σε όσα αφορούν τόσο το ίδιο το σχολείο όσο και ευρύτερα τις εξελίξεις στην εκπαίδευση οφείλει να υπάρχει, κατά τη γνώμη μου, με στόχο τη διασφάλιση της δημόσιας και δωρεάν δημοκρατικής εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά, με παιδαγωγικό τρόπο που εξασφαλίζει σε όλα την ανάδειξη της προσωπικότητάς τους μέσα από την παροχή ολόπλευρης γνώσης. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια η δημόσια παιδεία υποβαθμίζεται. Τεράστια κενά εκπαιδευτικών, έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής, εκπαιδευτική διαδικασία ως εξεταστικό κάτεργο. Σε όλα αυτά έχουμε λόγο και εμείς ως γονείς, μέσα από μαζικές διαδικασίες να διεκδικούμε αυτά που δικαιούνται τα παιδιά μας. Ένα Δ.Σ. μπορεί να δώσει κατευθύνσεις, να εκπροσωπήσει, αλλά πάνω από όλα να συντονίσει εκείνες τις πρακτικές που όλοι οι γονείς θα έχουν λόγο και έκφραση σε συνεργασία με την υπόλοιπη σχολική κοινότητα. Έχουμε σίγουρα πολλή δουλειά με δεδομένο ότι βρισκόμαστε σε ένα σχολείο χωρίς κτίριο και βασικές υποδομές, όμως, μπορούμε να τα καταφέρουμε!
(συμμετείχα τα προηγούμενα χρόνια στο Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων του 36ου δημοτικού σχολείου Αθηνών και στο Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων της 1ης δ.κ. ως Πρόεδρος)
Γιάννης Καρεκλάς, γονέας μαθήτριας της Α Γυμνασίου.
Είμαι μαθηματικός στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Συμμετέχω χρόνια στους συλλόγους γονέων και στο δς της ένωσης γονέων Γαλατσίου.
Θέλω να βοηθήσω ώστε να διεκδικήσουμε να διδάσκονται τα παιδιά μας σε ένα σύγχρονο ασφαλές σχολείο όσο και να καλύπτονται από το κράτος οι αυξημένες ανάγκες ενός καλλιτεχνικού σχολείου.
Όλα αυτά απαιτούν όχι μόνο ένα ενεργό ΔΣ αλλά την συμμετοχή όλων μας
Μανόλης Πετρίδης, γονέας μαθήτριας Γ΄ Γυμνασίου.
Γεωργία Κλίτσα, μητέρα μαθήτριας Β Γυμνασίου
Σοφοκλής Ζαφείρης, γονέας της Ευρυδίκης Ζαφείρη, Α Λυκείου, και του Βασίλη Ζαφείρη, Γ Λυκείου
Υποψηφιότητες για εκπροσώπηση στο Σχολικό Συμβούλιο
Χρυσούλα Παπαγεωργίου, μητέρα μαθητή Α Γυμνασίου
Η σχολική κοινότητα αποτελείται από τους/τις εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις μαθήτριες, τους γονείς, με το κάθε μέρος να έχει τον δικό του ρόλο. Η ενεργή συμμετοχή των γονιών σε όσα αφορούν τόσο το ίδιο το σχολείο όσο και ευρύτερα τις εξελίξεις στην εκπαίδευση οφείλει να υπάρχει, κατά τη γνώμη μου, με στόχο τη διασφάλιση της δημόσιας και δωρεάν δημοκρατικής εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά, με παιδαγωγικό τρόπο που εξασφαλίζει σε όλα την ανάδειξη της προσωπικότητάς τους μέσα από την παροχή ολόπλευρης γνώσης. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια η δημόσια παιδεία υποβαθμίζεται. Τεράστια κενά εκπαιδευτικών, έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής, εκπαιδευτική διαδικασία ως εξεταστικό κάτεργο. Σε όλα αυτά έχουμε λόγο και εμείς ως γονείς, μέσα από μαζικές διαδικασίες να διεκδικούμε αυτά που δικαιούνται τα παιδιά μας. Ένα Δ.Σ. μπορεί να δώσει κατευθύνσεις, να εκπροσωπήσει, αλλά πάνω από όλα να συντονίσει εκείνες τις πρακτικές που όλοι οι γονείς θα έχουν λόγο και έκφραση σε συνεργασία με την υπόλοιπη σχολική κοινότητα. Έχουμε σίγουρα πολλή δουλειά με δεδομένο ότι βρισκόμαστε σε ένα σχολείο χωρίς κτίριο και βασικές υποδομές, όμως, μπορούμε να τα καταφέρουμε!
(συμμετείχα τα προηγούμενα χρόνια στο Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων του 36ου δημοτικού σχολείου Αθηνών και στο Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων της 1ης δ.κ. ως Πρόεδρος)
Γιάννης Καρεκλάς, γονέας μαθήτριας της Α Γυμνασίου.
Είμαι μαθηματικός στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Συμμετέχω χρόνια στους συλλόγους γονέων και στο δς της ένωσης γονέων Γαλατσίου.
Θέλω να βοηθήσω ώστε να διεκδικήσουμε να διδάσκονται τα παιδιά μας σε ένα σύγχρονο ασφαλές σχολείο όσο και να καλύπτονται από το κράτος οι αυξημένες ανάγκες ενός καλλιτεχνικού σχολείου.
Όλα αυτά απαιτούν όχι μόνο ένα ενεργό ΔΣ αλλά την συμμετοχή όλων μας
Φαίη Γιαννάκου, μητέρα μαθήτριας Γ Γυμνασίου.
Η ενεργή συμμετοχή των γονέων στα συλλογικά τους όργανα είναι αυτή που μπορεί σίγουρα να επηρεάσει θετικά οποιαδήποτε διεκδίκηση προς όφελος των μαθητριών/ών και γενικότερα όλης της σχολικής κοινότητας, συνεισφέροντας στην εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Είναι σίγουρα αυτή, που διατηρεί την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ συλλόγου διδασκόντων, μαθητών και των ίδιων των γονέων και που θεωρείται πολύ σημαντική στην ποιότητα της «σχολικής ζωής». Η συνδρομή μας σε συνεργασία πάντα με τη διεύθυνση του σχολείου, τον σύλλογο διδασκόντων και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, τόσο σε πολιτιστικά, υλικοτεχνικά ζητήματα όσο και σε ζητήματα ουσίας, όπως κοινωνικού περιεχομένου ευαίσθητα θέματα και φυσικά η σθεναρή προσπάθειά μας για την καλυτέρευση των κτιριακών συνθηκών, που είναι και το μείζον θέμα μας, έχουν μόνο θετικό πρόσημο. Τα παραπάνω αποτελούν τη δική μου ματιά, μέσα από την ενεργή συμμετοχή μου στο απερχόμενο Δ.Σ., όπου και θα επιθυμούσα να συνεχίσω να προσφέρω και να βοηθήσω με την εμπειρία μου και την πολύχρονη δράση μου στον χώρο του συνδικαλισμού και ίσως μέσα από το νευραλγικό χώρο εργασίας μου, τη Βουλή των Ελλήνων.
Γεωργία Κλίτσα, μητέρα μαθήτριας Β Γυμνασίου
Σοφοκλής Ζαφείρης, γονέας μια μαθήτριας στην Α Λυκείου, και ενός μαθητή στη Γ Λυκείου
Κατεβάστε το αρχείο εδώ ⬇️
Εκλογές Συλλόγου Γονέων 08-12-2024_Υποψηφιότητες_final
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός, αλλά μπορείτε να κάνετε trackbacks και pingbacks.